جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۸
کد خبر: ۸۷۹۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
نشست تحلیل اجتماعی، تبلیغاتی و امنیتی بازی «پوکمون گو» با حضور کارشناسان و استادان دانشگاه، مسعود کوثری، سید بشیر حسینی و علی فلاح به همراه نمایندگان رسانه‌ها، سه‌شنبه ۵ مرداد ساعت ۱۷ در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
«پوکمن گو» در فرهنگسرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بازی «پوکمون گو» که این روزها یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی نام گرفته است و آسیب‌هایی از جمله پیوند واقعیت و توهم و اختلال در امنیت اطلاعات کاربران را به همراه داشته است، سه‌شنبه ۵ مرداد ساعت ۱۷ در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی تحلیل می‌شود.

این نشست با حضور کارشناسان و استادان دانشگاه، مسعود کوثری، سید بشیر حسینی و علی فلاح به همراه نمایندگان رسانه‌ها و علاقه‌مندان بازی‌های رایانه‌ای، سه‌شنبه ۵ مرداد ساعت ۱۷ در این فرهنگسرا برگزار خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند.
 
بازی موبایلی «پوکمون‌گو» (Pokemon Go) که از نسل بازی‌های کنسول قدیمی است و از سوی شرکت آمریکایی بازی‌های ویدئویی به نام نیانتیک (Niantic) و با همکاری شرکت ژاپنی نینتندو طراحی شده است، توانسته تنها با گذشت یک هفته از توزیعش، توجه ۲۱ میلیون کاربر را به خود جلب کند.
 
گسترش ناگهانی این بازی جدید و رسیدن آن به صدر بازی‌های موبایلی در جهان باعث شده تا کارشناسان در کنار کاربران درباره این بازی و تبعات آن به بحث و گفت‌وگو بپردازند.
نظر شما