جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۸
کد خبر: ۸۸۰۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
نشست تخصصی اعتقادی «پر پرواز» به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با حضور استادان حوزه و دانشگاه صبح پنجشنبه ۷ مردادماه در فرهنگسرای رضوان برگزار می‌شود.
گفتمان دینی با موضوع «مرگ وزندگی» در فرهنگسرای رضوانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نشست تخصصی گفتمان دینی فروغ نیلچی‌زاده پژوهشگر و کارشناس ارشد فلسفه و حکمت از مدرسه عالی شهید مطهری درکنار شماری از اندیشمندان حوزه علوم اسلامی و استادان دانشگاه؛ پیرامون ماهیت مرگ و فلسفه زندگی از دیدگاه اسلام، شیعه و ائمه (ع)؛ مطالب ارزشمندی را بیان خواهد کرد.

مقاله‌های مختلف فصلنامه‌های تخصصی زن، عرفان و دینداری و بحث حجاب نازل و برتر با رویکرد قرآن کریم، بررسی حجاب در دهه‌های اخیر و ... از جمله آثار نوشتاری و پژوهشی نیلچی زاده است.

 وی علاوه بر برگزاری نشست‌های تخصصی، مشاور سازمان ملی جوانان در امور دختران، زنان و خانواده و عضویت هیات مؤسس نهاد رهبری در دانشگاه‌های مختلف را درکارنامه علمی و اجتماعی خود دارد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند ساعت 10 صبح روز پنجشنبه ۷ مردادماه به فرهنگسرای رضوان واقع در  بهشت‌زهرا(س)، ورودی گلزار مطهر شهدا، مقابل جایگاه تاریخی جلوس حضرت امام خمینی(ره) مراجعه کرده و برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن: ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرید.   
نظر شما