سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۱
کد خبر: ۸۸۰۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
مراکز فرهنگی هنری منطقه ۹ در جشنواره تابستانی ۹۵ سلسله نشست‌های «خانواده پایدار» را با هدف تقویت، تحکیم و سلامت سازی و مهارت افزایی نهاد خانواده برگزار می‌کند.
سلسله نشست‌های «خانواده پایدار» در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۹به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله نشست‌های «خانواده پایدار» با هدف تقویت، تحکیم و سلامت سازی و مهارت افزایی نهاد خانواده و همچنین گسترش و تعمیق ارزش‌های اصیل اسلامی در خانواده برای تربیت نسل سالم، با ایمان و مسئول، ایمن‌سازی خانواده از آسیب‌ها و بحران‌های اجتماعی و با عناوین زندگی در سایه آرامش، خانواده موفق و مهارت‌های فردی ویژه نوجوانان و بزرگسالان به صورت رایگان در تمامی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۹ برگزار می‌شود.

سبک زندگی که برخی آن را «مهارت زندگی» یا «هنر زندگی» می‌نامند عبارت است از راه و روش‌ها و سنت‌ها و آداب و عادات و رسوم و رفتارهایی که در ابعاد گوناگون زندگی مردم جریان دارد و با اختلاف عقاید و جوامع انسانی تفاوت پیدا می‌کند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این نشست‌ها تا ۲۳ شهریور ماه ۹۵ به واحد آموزش مراکز فرهنگی هنری منطقه ۹ مراجعه کنند.

فرهنگسرای رویش: بزرگراه فتح، بعد از بیمارستان شهید شریعت رضوی، خیابان شهید واشقانی فراهانی، کوچه شهید وادی زاده. تلفن: ۶۶۶۸۸۵۵۱

فرهنگسرای کار: بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، نبش خیابان هاشمی، فرهنگسرای کار. تلفن: ۶۶۰۲۹۳۹۲

خانه فرهنگ شمشیری: سه راه آذری، خیابان شمشیری، جنب بوستان شمشیری. تلفن: ۶۶۶۴۹۶۹۱

خانه فرهنگ مهرآباد: مهرآباد جنوبی، خیابان شهید گزل خو (توکلی)، کوچه شهید اصفهانی. تلفن: ۶۶۶۲۰۱۶۳

خانه فرهنگ پرواز: ضلع جنوب شرقی میدان آزادی، بوستان المهدی (عج)، جنب دریاچه. تلفن: ۶۶۰۲۰۱۹۶

نظر شما