شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۴
کد خبر: ۸۸۳۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ و فرهنگسرای شهر؛ در فصل تابستان با هدف بررسی آسیب‌ها و معضلاتی که گریبان گیر خانواده‌هاست سلسله نشست‌هایی را با عنوان «راه» برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نشست‌ها که به منظور ارائه مشاوره مطلوب و مؤثر به خانواده‌ها برگزار می‌شود علاوه بر بررسی و آسیب‌شناسی مسائل و مشکلاتی که خانواده‌ها در برهه‌های مختلف با آن مواجه‌اند، راهکارهای پیشنهادی نیز با حضور کارشناسان مجرب حجج‌الاسلام دهنوی و برمایی ارائه خواهد شد.

اولین نشست از این سلسله برنامه‌ها که با حضور حجت الاسلام و المسلمین دهنوی برگزاری می‌شود در تاریخ ۸ شهریور ماه سال جاری و نشست‌های بعدی او در روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریور ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در محل سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای شهر خواهد بود.

همچنین نشست دیگر مجموعه برنامه «راه» که در آن حجت الاسلام برنیایی حضور خواهند داشت در تاریخ ۱۵ شهریورماه و از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در محل سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای شهر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۳۲۲۲۱۰ تماس بگیرند و برای حضور در جلسات به نشانی میدان امام حسین (علیه السلام)، پیاده راه ۱۷ شهریور، فرهنگسرای شهر مراجعه کنند.
نظر شما