جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۵
کد خبر: ۸۸۵۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
کانون فرهیختگان ابوسعید برگزار می کند،
سپید مویانِ سپید دل در محفلی صمیمی هر دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در خانه فرنگ ابوسعید گردهم می‌آیند.
نشست های صمیمانه ویژه سالمندانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در «کانون فرهیختگان» چند سالی است هر دوشنبه سال‌دیدگان و بزرگان محله ابوسعید دور همدیگر جمع می‌شوند و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اوقات خود را با پویایی و نشاط سپری می‌کنند.

کانون فرهیختگان، هر هفته به موضوعی ویژه اختصاص دارد و با دعوت از کارشناسان مربوطه، شرکتت کنندگان به ذکر تجربیات خود در این زمینه می‌پردازند. 

اعضای کانون فرهیختگان گروه‌های مختلفی چون گروه‌های موسیقی، کر و همخوانی را ایجاد کرده‌اند و در برنامه‌های فرهنگی به روی صحنه می‌روند.

 همچنین گروه دیگری از اعضا جلسات داستان‌نویسی، داستان خوانی و برنامه‌های مشاعره و فعالیت‌های هنری را در برنامه خود قرار داده‌اند. 

مشاوره‌های پزشکی و سلامت و مشاوره‌های روانشناسی ویژه گروه سنی سالمندان از دیگر بخش‌های کانون فرهیختگان است. 

این نشست‌ها ضمن ایجاد انگیزه و خودباوری دوباره این قشر ارزشمند و باتجربه جامعه، به محیطی برای تبادل اطلاعات هم دردی، همدلی و نقل خاطرات تلخ و شیرین گذشته برای اعضا نیز تبدیل شده است.

خانه فرهنگ ابوسعید به نشانی میدان منیریه، خیابان ابوسعید، جنب درمانگاه زنجانی‌ها هر دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در کانون فرهیختگان پذیرای ریش سپیدان و پدربزرگ مادربزرگ‌هاست. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های فرهنگی این مرکز با شماره تلفن ۶۶۹۶۵۵۰۳ تماس بگیرید.
نظر شما