جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۲
کد خبر: ۸۸۵۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
خانه فرهنگ میعاد برگزار می‌کند:
خانه فرهنگ میعاد به منظور ارتقای نظم و انضباط و تقویت روحیه قانون‌گرایی در مجتمع‌های مسکونی مسابقه‌ای را با عنوان «خانه‌های عمودی» برگزار می‌کند.
مسابقه «خانه‌های عمودی»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقه «خانه‌های عمودی» به منظور ارتقای نظم و انضباط و تقویت روحیه قانون‌گرایی در مجتمع‌های مسکونی برگزار می‌شود. در این مسابقه برگه‌ای حاوی یک مجموعه داستان مصور دنباله‌دار درباره یکی از معضلات آپارتمان‌ها در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. افراد پس از آن باید با دیدن تصاویر و رسیدن به جواب مسابقه، آن عبارت را به سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۱۹ ارسال کنند. در پایان این مسابقه به ۳ نفر از برندگان به قید قرعه کارت هدیه اهدا خواهد شد.

شناخت حقوق همسایگی، تقویت ارتباط و صمیمیت همسایه‌ها، ارتقای همدلی و همراهی شهروندان در رفع نیازمندی‌های یکدیگر، تاکید و ترویج مسئولیت‌های متقابل همسایگی و نیز تشویق همسایگان به رعایت قوانین و مقررات ضمن برقراری نظم و انضباط در آپارتمان از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

 علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه و دریافت برگه‌های مسابقه تا ۳۰ شهریور ماه به خانه فرهنگ میعاد واقع در خانی‌آباد نو، ۲۰ متری میعاد، کوچه ۳۵، پلاک ۴ مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۰۳۲۵۰۰  تماس بگیرند.                                                                    

نظر شما