جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۳
کد خبر: ۸۸۵۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اجرا می‌شود
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری فعالان فرهنگی طرح جمع‌آوری سررسیدهای سفید را اجرا می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: طرح سررسیدهای سفید با هدف تأمین بخشی از نیاز کودکان مناطق محروم، سررسیدهای سفید و بدون استفاده شهروندان تهران را در کتابخانه‌های منتخب این سازمان جمع‌آوری می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ناصری پور با اشاره به اهمیت طرح‌های مشارکتی مخاطب محور و مردمی در برنامه‌های فرهنگی این سازمان افزود: با توجه به رویکردهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای نهادینه کردن فرهنگ انفاق و مهربانی، این طرح در آستانه شروع سال تحصیلی جدید به اجرا گذاشته می‌شود. طرح جمع‌آوری و اهدای سر رسید سفید از ۱ تا ۱۵ شهریور برگزار می‌شود.

شهروندان تهرانی که علاقه‌مند به مشارکت در این طرح باشند، می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه عمومی سازمان فرهنگی هنری سررسیدهای اهدایی خود را تحویل دهند.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیش از ۳۵۰ کتابخانه را در سطح شهر راهبری و مدیریت می‌کند. علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند برای دریافت اطلاعات از نشانی کتابخانه‌های منتخب به آدرس www.tlib.ir مراجعه کنند.

همچنین ملاحظات و توصیه‌های برگزارکنندگان برای جمع‌آوری سررسیدهای سفید و سایر هدایا در ادامه می‌آید:

-مواردی که مورد نیاز است: سررسیدهای سالم و بی‌استفاده، دفتر مشق نو (لوکس و گران‌قیمت نباشد)، نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر

-لطفاً هدایای خود را به درستی بسته‌بندی کنید. به جای کیسه پلاستیکی از کارتن استفاده کنید و بر روی کارتن تعداد اقلام را بنویسید.

-در صورتی که حجم سررسیدهای ارسالی بیشتر از یک کارتن است، در روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه هدایای خود را به صورت بسته‌بندی‌شده (تسمه کشی شده) به نشانی خیابان شوش غربی، رو به روی پارک بهاران، شماره ۲۱۶، باربری حبیبی، بخش محموله‌های ارسالی به شهرستان ایرانشهر استان سیستان بلوچستان بفرستید. برای انجام هماهنگی‌های بیشتر با شماره تلفن ۵۵۱۸۷۱۹۱-۵۵۱۸۷۱۹۵ تماس بگیرید. لطفاً بر روی کارتن تعداد سر رسید و شماره تماس آقای رحیم دانایی (۹۱۹۲۶۹۵۸۷۶) ذکر شود.

-از ارسال حجم‌های بالاتر از یک کارتن به مراکز داخل شهر جدا خودداری کنید.

نظر شما