شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۷
کد خبر: ۸۸۵۶۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ و رییس فرهنگسرای خاوران از برگزاری اردو یک روزه ویژه دختران و پدرانشان در جشنواره دهکده جوانی واقع در برج میلاد تهران خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رضا دوست علی، رئیس فرهنگسرای خاوران و مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵، پس از بازدید از جشنواره دهکده جوانی در برج میلاد گفت: با توجه به ویژگی‌های دوره جوانی از جمله هیجانات و عواطف روحی جوانان می‌توان در موفق بودن این دوره از جشنواره دهکده جوانی به این نکته اشاره داشت که اهمیت دادن به ویژگی‌های جوانان و برنامه‌ریزی دقیق بر اساس آن توانسته به برگزاری جشنواره دهکده جوانی کمک قابل توجهی کرده باشد.
 
وی با اشاره به تجربه همکاری با جوانان در مرحله‌ای از دوره زندگی کاری خود افزود: برای اهمیت به جوانان نیازمند برگزاری جشنواره‌هایی مشابه دهکده جوانی هستیم.
 
او با اشاره به اهمیت دوره جوانی گفت: در جامعه ما امروزه برگزاری جشنواره ویژه جوانان از نیازهای مهمی است که بتواند بستری باشد برای بروز قابلیت‌های نهفته جوانان در بحث فرهنگی و هنری و از سویی جوانان بتوانند از ظرفیت‌های هنری موجود در این چنین جشنواره‌هایی بازدید کرده و بهره برداری کنند.
 
دوست علی افزود در جشنواره دهکده جوانی شاهد بروز استعداد جوانان و بازدید جوانان به همراه خانواده از هنرمندی ها و توانمندی های برخی دیگر بودم که این نتیجه عملکرد و بازخورد مناسبی از جشنواره دهکده جوانی است.

وی افزود حضور هنرمندان جوان و برگزاری کارگاه‌های تخصصی و نقدهای عمقی در مباحث فرهنگی هنری از جمله مزایای مهم این دوره از جشنواره دهکده جوانی است.
 
رئیس فرهنگسرای خاوران با اشاره به اهمیت موضوع مشارکت تمامی سازمان‌ها و نهادها در برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره دهکده جوانی به همت خانه شهریاران جوان با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و برج میلاد آغاز به کار کرده است و شهرداری منطقه ۱۵ در همکاری مشترک در برگزاری این جشنواره توانسته با کمک خانه شهریاران جوان اردو یک روزه سلسله کارگاه‌های زندگی به سبک دخترانه که با هدف تعمیق روابط پدران و دختران شهر تهران برگزار شده است را در برج میلاد تهران برگزار کند.
  
دوست علی در تشریح برنامه زندگی به سبک دخترانه گفت: از بهار سال جاری در منطقه ۱۵ در هفت دبیرستان دخترانه به برگزاری کارگاه‌هایی با محوریت تعمیق روابط دختران و پدران با عناوین روان شناسی، فرزانگی دختران جوان و ... برگزار کردیم و قصد داریم اردو یک روزه جمعی از برگزیدگان این کارگاه‌ها را روز ۱۶ شهریور در دهکده جوانی برگزار کنیم.
   
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ در انتهای بازدید از جشنواره دهکده جوانی گفت: این جشنواره می‌تواند به همت نهاد‌های متخصص در طول سال در مکان‌هایی با جغرافیای مختلف و دسترسی آسان برای تمام جوانان برگزار شود زیرا امروزه مهم ترین ثروت نهاد های مردمی سرمایه‌های اجتماعی است و رسیدگی به جوانان و برنامه‌ریزی منسجم برای آنان از کارهایی است که نتیجه مثبت و مداوم را به همراه خواهد داشت.
مطالب مرتبط
نظر شما