چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۶
کد خبر: ۸۸۵۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
نمایشگاه عکس «سهم من از دنیا خنده‌های توست» با عکس‌های کودکان ۴ تا ۷ شهریور در فرهنگسرای ارسباران برای بازدید عموم به نمایش در می‌آید.
نمایشگاه عکس «سهم من از دنیا خنده‌های توست» گشایش یافتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس «سهم من از دنیا خنده‌های توست» با ۵۰ فریم عکس از امید منوچهریان با موضوع فعالیت کودکان در موسسه مطالعه و خلاقیت روز ۴ تا ۷ شهریور ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در گالری شماره دو ارسباران برای بازدید عموم برپاست.

موسسه مطالعه و خلاقیت کودک و نوجوان از سال ۱۳۸۶ برای اولین بار در ایران به عنوان یک موسسه خدماتی پژوهشی با هدف کشف استعداد کودک و نوجوانان ۳ تا ۱۵ سال کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

روزنامه‌نگاری، ساخت فیلم، فعالیت به عنوان دبیر تحریریه ماهنامه رویش، سردبیری ماهنامه فرهنگی هنری بامداد، نویسندگی و کارگردانی مجموعه نماهنگ‌های کوزه شکسته، انتشار مجموعه اشعار با گرگ‌ها خصوصی‌تر و کافه تنهایی بخشی از فعالیت هنری و فرهنگی امید منوچهریان است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان دکتر شریعتی، سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما