شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۹
کد خبر: ۸۸۵۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
محمود صلاحی با انتشار پیامی درگذشت داوود رشیدی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون را به جامعه هنری تسلیت گفت.
پیام تسلیت رئیس سازمان فرهنگی هنری به مناسبت درگذشت داوود رشیدیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در پی درگذشت داوود رشیدی، بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون، محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری، پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به این شرح است:
 
«به نام خدایی که زندگی می‌بخشد، می‌میراند و دوباره زنده می‌سازد
 
اکنون که استاد داوود رشیدی آخرین نقش صحنه هستی را به تن کرده و به دیدار معبود در جهانی ابدی شتافته است، درگذشت و فقدانش را به جامعه بزرگ هنری به‌ویژه هنرمندان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون و همچنین به سرکار خانم احترام السادات برومند همسر گرانقدر ایشان و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.
  
یاد و خاطره این هنرمند فقید با ایفای نقش‌های تاثیرگذار در صحنه تئاتر و پرده سینما و بازی‌های درخشان در سریال‌های تلویزیونی همیشه زنده و جاویدان است. 
 
او با «هزار دستان»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داوودی»، «کلاه پهلوی» و بسیاری از آثار ماندگار دیگر در ذهن مردم زندگی می‌کند و به آنها لبخند می‌زند. لبخندی که نوید زندگی می‌دهد و غیاب جسمانی‌اش را به خاطر می‌آورد.
 
از درگاه خداوند متعال برای این هنرمند عزیز آرزوی غفران و رحمت الهی و برای خانواده اندوهگینش صبر و سلامتی آرزومندم. 
 
امید که روح هنرمندش به پاس آن همه نقش‌پذیری و هنرآفرینی، از سرچشمه بی‌انتهای رحمت حق مستفیض شود و در بهشت خداوندی به آرامش و اجر و ارجی متعالی رسد.»

نظر شما