شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۵
کد خبر: ۸۸۵۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
خانه فرهنگ میثاق ویژه‌برنامه «بوستان مهربانی» را همزمان با جشنواره تابستانی ۹۵ به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت عموم شهروندان در بوستان طبیعت برگزار می‌کند.
برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری در «بوستان مهربانی» میثاقبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «بوستان مهربانی» به همت خانه فرهنگ میثاق و به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان در بوستان طبیعت برگزار می‌شود. در این ویژه‌برنامه ایستگاه‌های فرهنگی و هنری قرآن و نقاشی، خلاقیت، کاردستی و بازی، سفال، مشاوره و سلامت و رادیو پارک با حضور مربیانی همچون مریم تهامی، هاله تهامی، راحله اکبری و زهره سلطانی در بوستان طبیعت برپا می‌شود.
 
استفاده از قدرت تجسم، درک مطلب، توجه به عواطف، قدرت تخیل، ابتکار، توانایی درونی، امتحان شیوه‌های گوناگون در حین انجام کار برای رسیدن به موفقیت، خوب دیدن، توجه به خواسته‌های جمع و یادگیری حرکت جمعی از جمله اهدافی است که در این ایستگاه‌ها دنبال می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند یکشنبه ۷ شهریور ماه ساعت ۱۸ به بوستان طبیعت واقع در بزرگراه آیت‌الله کاشانی، خیابان بهنام، خیابان فهیمی، انتهای خیابان قیام مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۹۱۵۷ تماس بگیرند.

نظر شما