شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۱
کد خبر: ۸۸۶۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
فرهنگسرای فردوس همگام با جشنواره تابستانی ۹۵
کتابخانه فرهنگسرای فردوس سه‌شنبه ۹ شهریورماه همزمان با جشنواره تابستانی ۹۵، با برگزاری محفل ادبی «عصرانه با طعم کتاب» میزبان نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان می‌شود.
دعوت از نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان به نشست «عصرانه با طعم کتاب»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله نشست‌های صمیمانه «عصرانه با طعم کتاب» به‌منظور گفت‌وگو با نویسندگان پرمخاطب است که باهدف آشنایی شهروندان با نویسندگان محبوب خود، ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، معرفی نویسندگان رمان‌های عامه‌پسند و همچنین ایجاد فضایی فرهنگی برای مردم در کتابخانه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ برگزار می‌شود.
 
در این محفل ادبی که با حضور جعفر توزنده‌جانی به‌عنوان مجری و کارشناس برگزار می‌شود ضمن گفت و گو صمیمانه با یاسمن درستی، کتاب‌های «مسافران وایو» و «آی کاب» هر دو به قلم این شاعر و نویسنده کودک و نوجوان معرفی می‌شوند.

همچنین کتابخانه فردوس در این برنامه میزبان جمعی از اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان همچون محسن هجری، عباس جهانگیریان، محمدرضا یوسفی، علیرضا متولی، محمدرضا اصلانی، عزت‌الله الوندی و افسانه شعبان‌نژاد (شاعر) برای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با نویسندگان این حوزه است.
   
در معرفی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان می‌توان گفت، این انجمن در سال ۱۳۷۷ با هیئت مؤسسی مرکب از ۹ نویسنده‌ حوزه‌ کودک و نوجوان و عضویت ۱۴۸ داستان‌نویس، شاعر، مترجم، پژوهشگر، منتقد و روزنامه‌نگار حوزه‌ی کتاب، ادبیات و فرهنگ کودک و نوجوان تأسیس شد. این انجمن با عضویت ۵۰۰ نویسنده فراگیرترین تشکیلات در حوزه‌ی کودک و نوجوان ایران است.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند سه‌شنبه ۹ شهریورماه از ساعت ۱۷ به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما