پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۵
کد خبر: ۸۸۶۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
در راستای اجرای نخستین پویش کتاب خوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کودکان و نوجوانان منطقه ۵ و خانواده‌های آنان، با هدف ترغیب به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، به پویش کتاب‌خوانی تابستانی دعوت می شوند.
دعوت از کودکان و نوجوانان منطقه 5 به نخستین پویش کتاب‌خوانی تابستانیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با توجه به شکل گیری نخستین پویش کتاب خوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فصل تابستان، اعضای کودک و نوجوان کتابخانه ها و مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ برای پیوستن به پویش کتاب‌خوانی تابستانی دعوت شدند.
 
«در این طرح بزرگ‌ترهای فامیل چند نوجوان را عضو پویش می‌کنند و عکس آنها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند و با این کار هم پویش را معرفی می‌کنند و هم از دیگر مردم دعوت می‌کنند که به این پویش بپیوندند. خود نوجوانان نیز می‌توانند دوستانشان را در این پویش شرکت دهند. این افراد می‌توانند تا پایان تابستان ۶ کتاب را به امانت گرفته و بخوانند؛ سپس آن را خلاصه‌نویسی کنند و خلاصه آن را به امور کتابخانه‌های سازمان که در همه مناطق تهران حضور دارد تحویل دهند. در پایان این جشنواره با داوری‌های صورت گرفته نفرات برگزیده انتخاب خواهند شد. ۳۰۰ دوچرخه در نظر گرفته شده که به برگزیدگان نهایی اهدا می‌شود،‌ همچنین نام و نشان همه شرکت‌کنندگان در این پویش در کتابی چاپ خواهد شد و به همه شرکت‌کنندگان یک نسخه اهدا می‌شود.»
 
علاقه‌مندان برای پیوستن به این پویش، می توانند عبارت پویش کتابخوانی را از طریق تلگرام به شماره 09197743348 ارسال کنند و از طریق مراجعه به سایت http://ketabkhanimajazi.ir/5th اطلاعات بیشتری کسب کنند.
 
این پویش در سطح کتابخانه های منطقه 5: کتابخانه فردوس، کتابخانه علامه جعفری، کتابخانه شهدای حصارک، کتابخانه شیخ هادی نجم آبادی،کتابخانه کوثر، کتابخانه میثاق و کتابخانه شیخ فضل الله نوری برگزار می‌شود.
نظر شما