سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۴
کد خبر: ۸۸۷۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
فیلم سینمایی «فروشنده» اثر تحسین شده «اصغر فرهادی» روزانه با ۲۶ بار نمایش توانسته مخاطبان بسیاری را به سمت پردیس‌های سینمایی شهرداری تهران بکشاند.
فروشنده را در پردیس‌های سینمایی ببینیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هفتمین فیلم بلند اصغر فرهادی که از چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه به نمایش عمومی در آمده، تاکنون باشکوه‌ترین افتتاحیه را در میان فیلم‌های ایرانی داشته است. 

فروشنده که در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ نامزد نخل طلا بود و در نهایت توانست جایزه بهترین فیلم‌نامه و جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کند همچنین این فیلم در جشنواره فیلم مونیخ ۲۰۱۶ جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد و در جشنواره فیلم آمستردام نیز جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را با کسب ۴۵۸۴ رأی از آن خود کرد.

شهاب حسینی و ترانه علیدوستی بازیگران اصلی این فیلم هستند. حسین جعفریان مدیر فیلمبرداری و هایده صفی‌یاری نیز تدوین‌گر فروشنده هستند.

این فیلم با استقبال ویژه در پردیس‌های سینمایی شهرداری تهران روبه‌رو شد و پس از گذشت چهار روز، بیش از ۸ هزار نفر تنها در پردیس سینمایی ملت به تماشای آن نشستند. «فروشنده» هر روز در ۲۶ نوبت در ۴ پردیس‌های سینمایی شهرداری نمایش داده می‌شود. 
 
فروشنده را در پردیس سینمایی ملت می‌توانید در ساعت‌های ۱۰، ۱۲:۳۰، ۱۵، ۱۷:۳۰، ۲۰، ۲۱:۳۰ و ۲۳:۵۹ ببینید.
 
این فیلم در پردیس تماشا در ساعت‌های ۱۲، ۱۳:۴۵، ۱۵:۳۰، ۱۸، ۲۰ و ۲۲:۱۵ به نمایش درمی‌آید.
 
در پردیس رازی نیز در ساعت‌های ۱۱، ۱۳:۱۵، ۱۵:۳۰، ۱۷:۴۵، ۲۰ و ۲۲:۱۵ می‌توانید تماشاگر فروشنده باشید.
 
و اهالی شهرری نیز در ساعت‌های ۱۱، ۱۳:۱۵، ۱۵:۳۰، ۱۷:۴۵، ۲۰ و ۲۲:۱۵ می‌توانند این فیلم را در پردیس راگا ببینند.

نظر شما