شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۹
کد خبر: ۸۸۸۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ و رییس فرهنگسرای اندیشه؛ درباره فعالیت‌های این مرکز در فصل تابستان توضیح داد.
از تولید موزیک ویدئوی «یا محمد(ص)» تا از سرگیری «سینما اندیشه»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سجاد نوروزی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ و رییس فرهنگسرای اندیشه در خصوص ویژه برنامه‌های این فرهنگسرا در فصل تابستان گفت: این تابستان ویژه برنامه فرهنگسرای اندیشه به دو قسمت جشنواره تابستانی که برنامه‌های فراگیر سازمان فرهنگی هنری را شامل می‌شد و بخش افکار که به برنامه‌های ویژه منطقه اختصاص داشت تفکیک می‌شد.

وی افزود: در بخش افکاری، دو محصول تولید کردیم. تهیه برنامه ویدیویی از شب شعری که به مناسبت شهاد امام صادق(ع) برگزار شد و تولید موسیقی «یا محمد(ص)» با صدای مانی رهنما، نماهنگ این اثر بناست با تدبیر ریاست سازمان و معاونت هنری تولید شود و به زودی به شکل گسترده‌ای منتشر شود.

نوروزی درباره استقبال ویژه از برنامه‌های تابستان این فرهنگسرا گفت: تنوع بخشیدن به سرفصل‌های آموزشی در فصل تابستان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این مرکز برای جذب هر چه بیشتر مخاطبان بود. اضافه شدن کارگاه خلاقیت کودک و کارگاه‌های هنرهای خانگی که با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان مواجه شد در راستای همین سیاست‌گذاری انجام شد.
 
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ درباره ویژه برنامه‌های این منطقه در دهه کرامت گفت: علاوه بر برنامه‌های ابلاغی از سوی سازمان فرهنگی هنری، دو برنامه را به صورت ویژه در این دهه برگزار کردیم. شب شعر رضوی که با حضور شاعران به نام و شناخته شده آیینی کشور برگزار شد و ویژه‌برنامه «خادمان شمس» که به تجلیل از چهره‌های فرهنگی، دینی و هنری که سال‌ها در ترویج فرهنگ رضوی گام برداشته بودند، اختصاص داشت و از استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان مواجه شد.
 
سجاد نوروزی با اشاره به از سرگیری پاتوق سینمایی این مجموعه گفت: نشست‌های نمایش و نقد فیلم «سینما اندیشه» نیز در تابستان از سر گرفته شد و بناست سه‌شنبه‌ها به تحلیل و نقد فیلم‌های روز دنیا بپردازد. «سینما نوستالژی» نیز که در سال گذشته برگزار شد و با استقبال ویژه‌ای هم دنبال شده بود، در دوره جدید خود، در تابستان آغاز به کار کرده است.
  
رییس فرهنگسرای اندیشه درباره برنامه‌های آینده این مرکز در فصل تابستان گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در این مرکز به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، تجلیل از استاد مرتضی سرهنگی از پایه‌گذاران جریان ثبت خاطرات دفاع مقدس است. 
 
وی در پایان افزود: سری برنامه تفریحی و کلانی که پیش از این نیز در فصل تابستان توسط این مرکز برگزار می‌شد، با ویژه برنامه‌های «آدینه‌ها عیدند» که از سوی سازمان به ما ابلاغ شده بود، ادغام شد و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد. 
نظر شما