پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۴
کد خبر: ۸۸۹۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
در اختتامیه جشنواره «پرنیان مضراب» نفرات برگزیده در دو رده سنی کودک و نوجوان و بزرگ‌سال مشخص شدند.
جشنواره «پرنیان مضراب» با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان دادبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اختتامیه جشنواره «پرنیان مضراب» روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۵ در سینما بهاران برگزار شد.

این برنامه با قرائت قرآن کریم توسط وحید شمس علی و پس از آن پخش سرود ملی آغاز شد.

اجرای برنامه را مؤمن‌پور بر عهده داشت که ضمن خوش آمدگویی از مهدی تقی‌نژاد مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷، دعوت کرد برای صحبت با میهمانان روی صحنه بیایند.

تقی نژاد نیز به شرکت کنندگان در این جشنواره و دیگر میهمانان خوش آمد گفت و از اینکه از این جشنواره به خوبی استقبال شد ابراز خرسندی کرد.

وی افزود: امیدوارم برگزاری این جشنواره بتواند در کشف و پرورش استعدادهای هنری گام موثری بردارد.

در بخش بعدی «محمد سالاروند» دبیر این جشنواره توضیحات کاملی را از چگونگی روند اجرا و برگزاری «پرنیان مضراب» برای مهمانان ارائه کرد و سپس به معرفی استادان سوسن اصلانی، میلاد کیایی و اسماعیل تهرانی پرداخت که به عنوان داور آثار رسیده به بخش دبیرخانه جشنواره را بررسی کردند.

پس از صحبت‌های دبیر جشنواره اجرای دو نوازی توسط دو نفر از برگزیدگان در بخش نوجوان انجام شد که از شهر کرمان در این جشنواره شرکت کرده بودند.

اجرای تک‌نوازی سنتور در بخش بزرگ‌سال توسط دو نفر از برگزیدگان بخش دیگر این اختتامیه بود که بسیار مورد توجه استادان و مهمانان حاضر در سالن قرار گرفت.

پس از اجرای نفرات برگزیده مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ از استادان اصلانی، کیایی تهرانی از یک عمر تلاش برای اعتلای فرهنگ و هنر و موسیقی اصیل ایرانی با اهدای لوح و هدیه تشکر و قدردانی کرد.

پایان بخش اختتامیه جشنواره تک نوازی «پرنیان مضراب» اعلام اسامی نفرات برگزیده بود که در بخش کودک و نوجوان کیانا کریم زاده و یگانه رستمی مقدم از کرمان، پارسا رضایی طلب  و سینا طاهرخانی از تهران و فربد حناچی از نوشهر و در بخش بزرگسال  آرمان مهدیه از نجف آباد، بهنام شمسی از تکاب، محمد رضا هدایت زاده از تهران، سیناز مهدوی از تاکستان و ایمان یاراحمدی از بروجرد حائز دریافت لوح تقدیر و هدیه شناخته شدند. همچنین به تمامی شرکت کنندگان در جشنواره گواهی حضور اعطا شد.

این برنامه با گرفتن عکس یادگاری همه شرکت کنندگان به کار خود پایان داد.
نظر شما