سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۸
کد خبر: ۸۸۹۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
کتابخانه فرهنگسرای فردوس در برنامه این هفته «با هم بخوانیم»، یکشنبه ۲۸ شهریورماه ساعت ۱۷ به خوانش گروهی و معرفی داستان «آنالی» از کتابی با همین نام نوشته مینو عبدالله‌پور می‌پردازد.
خوانش داستان «آنالی» در کتابخانه فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله محافل ادبی «با هم بخوانیم» از جمله برنامه‌های کتابخانه فردوس در سال جاری است که یکشنبه‌ها یک هفته در میان برگزار می‌شود.
 
در برنامه این هفته «با هم بخوانیم» کتابخانه فردوس داستان «آنالی» با حضور جعفر توزنده‌جانی نویسنده و منتقد ادبی و جمعی از علاقه‌مندان به کتابخوانی خوانش و بررسی می‌شود.
 
مجموعه داستان آنالی، نوشته مینو عبدالله‌پور، پاییز سال ۸۹ توسط نشر آگه منتشر شده است. پل معلق، یک دانه پوست پسته، آنالی، به سلامت، سنگ‌تراش، دیگران، پری دریایی، دیر رسیدم، همین جاها و وقتی بزرگ بودم داستان‌های این مجموعه هستند.
 
مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 با توجه به اهمیت کتابخوانی در جامعه و در راستای آشتی با کتاب و افزایش سطح سرانه مطالعه در سال جدید برنامه‌های مختلفی در حوزه کتابخوانی اجرا می‌کنند.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.

برچسب ها: با هم بخوانیم
نظر شما