سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۸
کد خبر: ۸۹۰۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
در برنامه «به تماشای سرو» انجام می‌شود
رییس و کارکنان فرهنگسرای رضوان در برنامه هفتگی «به تماشای سرو» دوشنبه ۲۹شهریورماه، میهمان خانواده معظم شهید مدافع حرم «محمد حسین مرادی» است.
با خانواده معظم شهید مدافع حرم «محمدحسین مرادی» دیدار می‌کندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در برنامه «به تماشای سرو» که به مناسبت گرامیداشت سالروز تولد شهید مدافع حرم «محمد حسین مرادی» از ساعت ۱۶ تا ۱۷ دوشنبه ۲۹ شهریورماه در منزل خانواده معظم این شهید والامقام برگزار می شود؛ درباره خاطرات دوران نوجوانی و جوانی به منظور دستیابی به الگوهای تربیتی و رفتاری شهدا با خانواده معظمشان گفتگو می‌شود.

شهید محمد حسین مرادی در تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۳۶۰ در محله‌ مجیدیه تهران متولد شد وی دوران دبستان را در مدرسه شهدای گمنام تحصیل کرد. شهید مرادی پس از استخدام در سپاه پاسداران در  سن ۲۴ سالگی ازدواج کرد و در آبان ماه ۱۳۹۲ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و نبرد  با تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد. پیکر پاک این شهید بزرگوار تا زمان ظهور امام زمان (عج) درگلزارمطهر شهداء چیذر به امانت گذاشته شد. 

همچنین شهید داود امامی پدر همسر شهید مرادی هم از شهدای دوران دفاع مقدس است که برای ادای احترام به ایشان بخشی از برنامه به وی اختصاص دارد. 

تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا در کنار پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی (ایثار، جهاد، شهادت، پایداری و مقاومت) همراه با ثبت و ضبط خاطرات و زندگینامه ارزشمند شهدا به منظور آشنایی نسل امروز با سیره اخلاقی شهدا با تاکید بر سبک زندگی اسلامی ایرانی از اهداف برنامه «به تماشای سرو» است که از بدو تاسیس فرهنگسرای رضوان در سال ۱۳۸۹ تاکنون با حضور در منزل خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن: ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما