شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۳
کد خبر: ۸۹۰۶۶
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
مدیریت فرهنگی هنری منطقه۲۱ از ۳۱ شهریور تا ششم مهرماه از ساعت ۲۰ تا ۲۲ با شعار و محوریت «خرمشهرها در پیش است» ویژه‌برنامه «پله‌پله تا ایثار» را برگزار می‌کند.
پله پله تا ایثار در هفته دفاع مقدسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ارزش‌های دفاع مقدس بخشی از ارزش‌های اجتماعی در جامعه اسلامی محسوب می‌شوند که در مقطع زمانی خاصی به عنوان ارزش مطرح شده و حال با گذشت زمان، اهمیت حفظ آنها مسئله‌ای اجتماعی است، مسئله‌ای که لازم است تا با برخورد مناسب از سوی برنامه‌ریزان فرهنگی و شرکت فعالانه در جریان «اشاعه فرهنگی» همراه شود. 

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱،  با مشارکت و همت هیات امنای حرم شهدای گمنام شهدای تهرانسر، ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار، شهرداری منطقه ۲۱ و سرای محله تهرانسر شرقی، همزمان با هفته دفاع مقدس، از ۳۱ شهریور تا ششم مهر ۱۳۹۵ از ساعت ۲۰ تا ۲۲ با شعار و محوریت «خرمشهرها در پیش است» برنامه «پله‌پله تا ایثار» را برگزار می‌کند. 
 
سخنرانی و بیان خاطرات فرماندهان دفاع مقدس از جمله سردار مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در شب افتتاحیه، بررسی نقش زنان در دفاع مقدس با حضور چند تن از این بزرگواران، برگزاری برنامه هم عهدی با شهدا، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، پخش فیلم بادیگارد، برگزاری برنامه ضیافت ستارگان با حضور در محلات منطقه۲۱، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری شب شعر و خاطره با عنوان راویان شیدایی، تکریم شهدای گمنام با عطر افشانی حرم مطهر این دلاورمردان، تجلیل از شهدا فرزندان شهدا حرم و مناء  از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه با شکوه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به نشانی تهرانسر، بلوار گل‌ها، بلوار شاهد، بوستان شهدا گمنام، حرم مطهر شهدای گمنام تهرانسر مراجعه کنند.
نظر شما