پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۳
کد خبر: ۸۹۱۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
همزمان با هفته دفاع مقدس، فرهنگسرای انقلاب اسلامی مخاطبان خود را به تماشای فیلم‌های برجسته سینمای دفاع مقدس دعوت می‌کند.
مرور خاطرات سینمای دفاع مقدس در فرهنگسرای انقلاب اسلامیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با هفته دفاع مقدس و در یک عصرانه پاییزی، باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی از روز شنبه سوم تا چهارشنبه هفتم مهر اعضای باشگاه فیلم و مخاطبان این باشگاه را به تماشای فیلم‌های سینمایی برج مینو، بوی پیراهن یوسف، آژانس شیشه‌ای، از کرخه تا راین و بادیگارد دعوت می‌کند.

در این عصرهای خاطره‌انگیز می‌توانید پرمخاطب‌ترین فیلم‌های ژانر دفاع مقدس را ببینید و درباره آنها با علاقه‌مندان سینما گپ و گفتی داشته باشید.
 
فیلم سینمایی «برج مینو» با بازی علی مصفا، نیکی کریمی، علی نصیریان و محمد رضا شریفی‌نیا و تهیه‌کنندگی مجید مدرسی و محمد مهدی دادگو، محصول سال ۱۳۷۴ سینمای دفاع مقدس است و به بیان خاطرات یکی از بازماندگان برپا کننده دکل دیده‌بانی در جزیره مینو می‌پردازد. این فیلم سینمایی برنده سیمرغ بلورین بهترین آنونس (نمونه فیلم) در پانزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۷۵ و کاندیدای بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌برداری و بهترین صدابرداری در ششمین جشنواره دفاع مقدس سال ۱۳۷۵ شده است.
 
حضور در این برنامه رایگان بوده و علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایش فیلم می‌توانند با شماره تلفن ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس گرفته یا به صورت حضوری به فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی مراجعه کنند.  
نظر شما