جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۰
کد خبر: ۸۹۱۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
به همت سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شود
به مناسبت فرا رسیدن روز خانواده و تکریم سالمندان، طرح بوسه‌های آسمانی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیست و پنجم ذی‌الحجه، مصادف است با تکریم قرآن کریم از سلامت معنوی خانواده اسوه اهل بیت(ع) و نزول سوره مبارکه انسان در شأن خانواده امیرالمؤمنین(ع)؛ که به همین مناسبت در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» نامگذاری شده است.
   
همزمان با این مناسبت، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای مأموریت و وظیفه ذاتی‌اش، در روزهای ۵ و ۶ مهر ماه برنامه «بوسه‌های آسمانی» را با هدف ترویج فرهنگ تکریم والدین برگزار می‌کند و طی آن بناست مردم را به بوسه زدن مهربانانه بر دستان پدر و مادر ترغیب کند. در این طرح توجه ویژه‌ای به سالمندان و بازنشستگان صورت گرفته است. 
  
در طرح «بوسه‌های آسمانی» که با هدف تکریم خانواده برپا می‌شود، شهروندان تهرانی می‌توانند تصویر بوسیدن دست پدر و مادرشان را به ربات تلگرامی طرح به نشانی @boosehabot بفرستند و از جوایز نفیس بهره‌مند شوند. 
  
چهره‌های فرهنگی مثل جمشید مشایخی به این طرح پیوسته‌اند و با انتشار پیام تصویری، جوانان را به بوسیدن دست پدر و مادر دعوت کرده‌اند. 
 
طرح بوسه‌های آسمانی تا ۸ مهر ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اینستاگرام این طرح به نشانی @boosehaye_asemani مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
نظر شما