شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۰
کد خبر: ۸۹۱۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
در ویژه‌برنامه ضیافت ستارگان فرهنگسرای گلستان مطرح شد
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور ملوانان ایران در منطقه تنگه باب المندب اظهار کرد: امروز جوانان نیروی دریایی در خلیج عدن و در فاصله ۲۵۰۰ کیلومتری خلیج فارس مشغول فعالیت هستند تا چرخه اقتصاد کشور سالم بماند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری بعد از ظهر یکشنبه ۵ مهر در ویژه‌برنامه «ضیافت ستارگان» هفته دفاع مقدس که با عنوان «دفاع در خرمشهر تا توسعه سواحل مکران» در فرهنگسرای گلستان برگزار شد، با اشاره به ثمرات هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی اظهار کرد: همان‌طور که مشاهده می‌کنیم امروز در شرایطی که پیرامون کشور ما کشورهایی هستند که از امنیت کافی برخوردار نیستند و هنگامی که مردمشان صبح از خانه‌شان بیرون می‌روند بازگشتشان مشخص نیست، امروز با لطف خدا و همت همه مردم و نیز نیروهای مسلح امنیت پایداری در کشور برقرار است.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان امنیت امروز کشور باشیم، به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین سال‌های پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: پس از انقلاب اسلامی دشمن با دسیسه اختلافات قومی و مذهبی در کشور ایجاد ناامنی کرد، اما همان هنگام جوانان از اقصی نقاط کشور به محل‌های نفوذ دشمن رفتند و به مقابله با آن‌ها ایستادند.
وی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه تا زمانی که مردم و نیروهای مسلح با انسجام و اتحاد دست در دست هم در کشور زندگی کنند امنیت برقرار است، اظهار کرد: ما هر ساله هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم تا بگوییم با خون شهدا پیروز شده‌ایم و باید راه آنها را ادامه داده و در خط ولایت بمانیم.

دریادار سیاری تصریح کرد: تا جان در بدن داریم در دفاع از مرزهای آبی و منابع و منافع آبی کشور می‌ایستیم و از کشور حفاظت می‌کنیم.

نظر شما