چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۶
کد خبر: ۸۹۱۸۵
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
نمایش «فصل بهار نارنج» به کارگردانی غلامرضا عربی و با بازی هشت بازیگر نابینا، اجراهای خود را از ششم مهرماه در پلاتو اجرای تئاترشهر آغاز می‌کند.
نمایش فصل بهار نارنج با حضور بازیگران نابینا اجرا می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش «فصل بهار نارنج» به نویسندگی محمود ناظری و کارگردانی غلامرضا عربی و حضور هشت بازیگر نابینا در صحنه، از روز ششم مهرماه ساعت ۱۸، اجراهایش را در پلاتو اجرای تئاترشهر آغاز می‌کند.
 
این نمایش که در بخش «توان یابان» پنجمین جشنواره تئاتر شهر حضور داشت و توانست جایزه ویژه این جشنواره را از آن خود کند؛ با حضور هنرمندانی چون ندا سلیمانی، علی بلبلی، مریم دیهیم‌بخت، حجت‌الله سنگانه، بابک محمدزاده، محسن رستمی، حمیدرضا کیانی‌خواه و شیما شوری،که از هنرمندان نابینای کشور هستند، روی صحنه می‌رود.
 
زهرا میمندی‌پاریزی(دستیار کارگردان)، جواد مرآتی (طراح صحنه و لباس)، کیوان ضیاءپور(طراح نور)، حسین جوانمرد (ساخت موسیقی)، آزاده زارع(دستیار طراح و ساخت آکسسوار)، فریده عربی، فرشته عربی و شهربانو حیدری(دوخت لباس)، محمد محمدپور(روان‌شناس)، آزاده حاجی‌حسینعلی (برنامه‌ریز)، مرجان نظری(مدیر برنامه‌های نویسنده)، وحید عربی، محمد سعیدی، مقداد گلدار، سیما ذوالفقاریان، مژده پوررستم(گروه صحنه)، طاهر مهدوی و ستاره خدایی(راهنمای فرهنگی)، داوود نمدکلاهی (مسوول پلاتو)، غلامرضا عربی(ساخت دکور ـ دکوراسیون ناوک)، نسترن طهماسبی(گرافیست)، اختر تاجیک (عکاس) و احمدرضا حجارزاده(امور رسانه و روابط‌عمومی) سایر عوامل این نمایش هستند.

در خلاصه‌داستان این نمایش آمده است: گُلی در حالی که خواستگارش جمشید در اتاق مجاور است، برابر فشار خانواده برای ازدواج با او مقاومت می‌کند، در حالی‌که تمام مدت حمید که اکنون در جبهه جنگ است و از مدت‌ها پیش قراری برای زندگی آینده با گلی دارد، پشت پنجره در حال گفت‌وگو با گلی است.

غلامرضا عربی پیش از این، نمایش‌های «در خیابان‌های سرد شب»،«سلاح سرد»، «محاق» ،«مسافران» و «درنای شب» را روی صحنه برده است.

«فصل بهار نارنج» فروردین و اردیبهشت‌ماه امسال نیز در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا و با استقبال تماشاگران و منتقدان روبه‌رو شده بود. همچنین این نمایش در جشنواره تئاتر «شهر» حضور داشت و به‌عنوان نمایش برگزیده جشن بازیگر شناخته شد.

این نمایش از تاریخ ششم مهرماه، هر شب ساعت ۱۸ در پلاتو اجرای مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود و مدت‌زمان آن ۵۵ دقیقه است.

علاقه‌مندان برای تماشای این اثر نمایشی می‌توانند از طریق سایت www.Tik8.com و شماره تماس ۰۹۳۶۹۷۳۳۳۵۷ اقدام به خرید بلیت کنند.
نظر شما