پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۰
کد خبر: ۸۹۲۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
در کارگاه هنری «باران عشق» فرهنگسرای فردوس
آثار خلق شده در کارگاه هنری «باران عشق» به مناسبت هفته دفاع مقدس با شعار «خرمشهرها در پیش است» در معرض دید شهروندان قرار گرفت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه نقاشی گروهی از هنرمندان جوان به سرپرستی هومن بشارتی و الهام آهنگران با هدف ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس، تکریم، پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و زمینه‌سازی برای همراهی و همدلی بیشتر مردم به‌ویژه نسل جوان با شهدا و با شعار «خرمشهرها در پیش است»، روز یکشنبه ۴ مهر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در گالری شماره یک نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس برگزار شد.

در این کارگاه، هنرمندان جوان با تکنیک اکرولیک به خلق اثر با موضوع جنگ و شهادت پرداختند که در انتها ۲۰ اثر نقاشی با تکنیک اکرولیک در ابعاد ۷۰*۵۰ خلق شد و با برپایی نمایشگاه، در معرض دید عموم مردم قرار گرفت.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه باران عشق می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.

نظر شما