چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۶
کد خبر: ۸۹۲۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
با هدف ارج نهادن به ارزش‌های ملی–مذهبی:
اولین مسابقه نقاشی مدافعان حرم با عنوان «خان طومان حلب» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نگارخانه گلستان با حضور هنرمندان جانباز و ایثارگر دفاع مقدس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مسابقه به همت نگارخانه فرهنگسرای گلستان و با همکاری بنیاد شهید این منطقه و انجمن هنرهای تجسمی به منظور حمایت از شهدای مظلوم مدافع حرم آل الله برپا می‌شود. 

مسابقه «خان طومان حلب» روز چهارشنبه ۷ مهر ماه ساعت ۱۴ در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای گلستان برگزار و به همه شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در مسابقه اعطا خواهد شد. همچنین به سه نفر از برگزیدگان، جوایز ارزشمندی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

خان طومان منطقه‌ای در حومه جنوبی شهر حلب است که در پی حملات جبهه النصره، درگیری شدیدی میان مدافعان حرم و نیروهای تکفیری اتفاق افتاد و در این درگیری ۸۰ نفر از نیروهای شجاع لشکر فاطمیون و حزب‌الله به شهادت رسیدند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.

نظر شما