جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۷
کد خبر: ۸۹۲۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
در چهارصد و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران؛
فیلم سینمایی «سایه‌های موازی» محصول سال ۹۳ به کارگردانی اصغر نعیمی یکشنبه ۱۱ مهر در فرهنگسرای ارسباران به نمایش درآمده و نقد می‌شود.
«سایه‌های موازی» در فرهنگسرای ارسباران به نمایش درآمده و بررسی می‌شود / شنبه منتشر شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سومین ساخته منتقد نام‌آشنای سینما «اصغر نعیمی» بر اساس فیلمنامه‌ای از «سعید عقیقی» نویسنده فیلمنامه‌هایی چون «شب‌های روشن» و «صداها» در چهارصد و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران به نمایش درآمده و نقد و بررسی می‌شود.

«سایه‌های موازی» با حضور بازیگرانی چون ابوالفضل پور عرب، شهاب حسینی و سمیرا حسن‌پور داستان یک عتیقه‌فروش میانسال و منزوی را روایت می‌کند که دلباخته دختر جوانی به نام نازنین می‌شود اما بعد از ازدواج مسائلی برای آنها پیش می‌آید و در این میان، پای یک جوان به ماجرا کشیده می‌شود.

سیامک صفری، هوشنگ توکلی و حدیث فولادوند دیگر بازیگران این فیلم هستند و علی توکل‌نیا و حسن توکل‌نیا نیز تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰ - ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.                                       
نظر شما