پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۴
کد خبر: ۸۹۲۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان؛
طرح «بوسه‌های آسمانی» سه شنبه ۶ مهرماه همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این طرح که به همت معاونت آفرینش و اجرا و با مشارکت کانون های مردمی این فرهنگسرا برگزار شد، بیش از ۱۷۰ نفر از پدران و مادران سالمند حضور داشتند که از سوی فرزندان خود تکریم شدند.
  
اجرای موسیقی هم خوانی و حلالیت گرفتن فرزندان از پدران و مادران خود از جمله بخش های اصلی این برنامه در تالار مبارک این فرهنگسرا بود.
در ادامه این طرح کلیپی با مضمون دوران کودکی فرزندان پخش شد که مورد توجه ویژه خانواده ها قرار گرفت. 
  
طرح «بوسه‌های آسمانی» در فرهنگسرای بهمن برگزار شد
 
روشن کردن شمع بخش دیگری از طرح «بوسه های آسمانی» در منطقه ۱۶ بود که فرزندان با بوسه بردستان زحمتکش و مهربان والدین آن را پیشکش پدر و مادر خود کردند که حاوی صحنه هایی زیبا و احساسی بود.
 
طرح «بوسه‌های آسمانی» در فرهنگسرای بهمن برگزار شد

همزمانی تولد بعضی از والدین با این طرح فرصت مناسبی را برای فرزندان ایشان فراهم کرد تا با تدارک کیک تولد جشنی بزرگ برای پدران و مادران خود برگزار کنند. 
در پایان این برنامه خانواده ها در محوطه باز این فرهنگسرا گردهم آمده و ضیافت شام را کنار هم و در فضایی شاد و صمیمی برگزار کردند.
  
طرح «بوسه‌های آسمانی» در فرهنگسرای بهمن برگزار شد

این طرح همزمان با فرا رسیدن روز خانواده و تکریم سالمندان و با هدف ترویج فرهنگ تکریم والدین در نخستین فرهنگسرای پایتخت برگزار شد.
 
بیست و پنجم ذی‌الحجه مصادف است با نزول سوره مبارکه «انسان» در شأن خانواده امیرالمؤمنین(ع) که به همین مناسبت در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» نامگذاری شده است.
نظر شما