چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۹
کد خبر: ۸۹۲۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
در آیین اختتامیه نمایشگاه چهل چراغ مطرح شد؛
آیین اختتامیه نمایشگاه چلچراغ با حضور حجت السلام حسن ناصری پور و با تجلیل از ۴۰ خانواده معظم شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس روز پنجشنبه ۸ مهرماه در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.
ناصری پور: انصاف در خصوص شهدا رعایت نشده استبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با اختتامیه نمایشگاه چهل چراغ از خانواده شهدایی که در این نمایشگاه زندگینامه، عکس و فایل صوتی آنان به نمایش گذارده شده است، روز پنجشنبه ۸ مهرماه در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)  تکریم شد.

این مراسم با فرائت دعای کمیل حاج ناصر آیینی و سخنرانی حجت الاسلام حسن ناصری پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

حجت الاسلام ناصری پور با اشاره به اینکه یک جریان سیاه نمایی درباره اتفاقات سوریه وجود دارد، گفت: صدها هزار جوان ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند که بروند جانشان را فدای حرم زینب (س) بکنند. جوان ها با این کار خود در راه مکتب و دین نشان می دهند که تمام این سیاه‌نمایی‌ها باطل است و محلی از اعراب ندارد.
 
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری بیان کرد: انصاف در خصوص شهدا رعایت نشده است. 
 
وی افزود: در محضر پدران و مادران ارجمند شهدا باید اعتراف کنیم که شرمنده ایم، نسبت به شما هم شرمنده ایم و حتی نتوانسته ایم اندکی از وظایف خود را انجام دهیم. امروز صلابت و عزت ما و همه اتفاقاتی که حول ایران می‌چرخد به برکت خون همین شهدا است. 

ناصری پور در پایان گفت: خدا ان شاالله به همه شما توفیق، عزت و سلامتی عطا کند و به ما این توفیق را بدهد که بتوانیم در رکاب ولی امر مسلمین جهان، رهبر انقلاب سید علی خامنه ای(مد ظله العالی) این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش برسانیم.

نظر شما