پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۹
کد خبر: ۸۹۲۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
نوبت پنجاهم پاتوق باشگاه انیمیشن شهر همراه با نمایش «شجاع» روز دوشنبه ۱۲ مهرماه ساعت ١٨ برپاست.
«شجاع» در پنجاهمین نشست باشگاه انیمیشن شهربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دلیر یا شجاع (Brave) فیلم پویانمایی و سه‌بعدی است که توسط پیکسار تولید و توسط والت دیزنی توزیع شد. این فیلم اولین فیلم پیکسار است که شخصیت اول آن یک زن (مریدا) است. 

شجاع برنده جایزه بهترین انیمیشن سال دوهزار و سیزده جشنواره گلدن گلوب شد.

این انیمیشن داستان شاهزاده مریدا با پدر و مادر و سه برادر کوچکترش را روایت می‌کند که دوست ندارد زندگیش در قید و بند یک شاهزاده باشد ولی مادرش او را مجبور به ازدواج می‌کند. او تصمیم می‌گیرد که آزاد باشد و مسیر زندگیش را خودش انتخاب کند پس مراسم را به هم می‌زند و آتش مرداب (که افراد را به سوی سرنوشتشان منتقل می‌کند) را دنبال می‌کند. در همین راه جادوگری در سر راهش قرار می‌گیرد و مریدا از او کمک می‌خواهد. جادوگر به او کیکی می‌دهد تا به مادرش بدهد تا نظرش راجع به ازدواج او عوض شود ولی برخلاف انتظار مریدا، طوری می‌شود که ملکه تبدیل به خرس می‌شود.

کلی مکدونالد، جولی والترز، کریگ فرگوسن، بیلی کانلی، کوین مک‌کید، اما تامسون و رابی کالتران از جمله صداپیشگان این اثر هستند.

پنجاهمین نشست باشگاه انیمیشن شهر با حضور سعید هاشم‌زاده و محمدرضا مقدسیان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در آن می‌توانند روز دوشنبه دوازدهم مهرماه به بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای بزرگراه کردستان، مجموعه فرهنگی هنری ایوان شمس، سالن اشراق مراجعه کنند.
نظر شما