جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۱
کد خبر: ۸۹۳۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
به مناسبت روزهای سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ثبت نام برای نایب‌الزیاره گرفتن حرم سیدالشهدا (ع) و حضرت ابوالفضل عباس (ع) در قالب طرحی با عنوان «جامانده» از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به همت فرهنگسرای فناوری اطلاعات فراهم شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای فناوری اطلاعات طرح «جامانده»، ویژه ثبت نام برای نایب‌الزیاره گرفتن حرم سیدالشهدا (ع) و حضرت ابوالفضل عباس (ع) را برگزار می‌کند. 

بر اساس این طرح تمامی محبان و مشتاقان زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) که بعد مسافت مانع رسیدنشان به کربلای معلی و زیارت بارگاه منور امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) است، می‌توانند برای تجدید میثاق با آن حضرت و یا طلب حوائج دنیوی و اخروی به صورت حضوری یا اینترنتی در این طرح ثبت نام کنند و به زائران آن حضرت نیابت داده تا از جانب خود و یا بستگان (چه آنان که در قید حیاتند و چه آنان که به رحمت ایزدی پیوسته‌اند) زیارت کرده و دو رکعت نماز زیارت به جای آورند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این طرح تا ۲۹ آبان برابر با شب اربعین به غرفه «جامانده» از غرفه‌های ویژه برنامه‌های «جلوه سوگ» در میدان امام حسین (ع) یا به سایت www.niyabati.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.

نظر شما