پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۹
کد خبر: ۸۹۴۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
نمایشگاه گروهی نقاشی کودک از آثار هنرجویان میلاد عموزاده در نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس گشایش می‌یابد.
گشایش نمایشگاه گروهی نقاشی در فرهنگسرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی نقاشی کودک از آثار هنرجویان میلاد عموزاده شنبه ۲۴ مهرماه گشایش می‌یابد و تا سوم آبان‌ماه ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان است. 
 
با توجه به حجم بالای آثار کودکان هنرمند، نگارخانه پردیسان در دو بخش میزبان نقاشی‌های هنرجویان میلاد عموزاده می‌شود، از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه آثار کیمیا موسوی، مروارید میر و آیلار نوروزی به نمایش گذاشته می‌شود. 
 
نقاشی‌های گروه دوم نیز از ۲۹ مهرماه تا سوم آبان‌ماه به نمایش در‌می‌آید که شامل آثار مهتا جمشیدی، صبا صبوحی، وانیا حاجی قربانی، سارینا سروش، عرفان انجمنی، لیدیا محمدی، مبینا صحیح نسب، ستاره کارآموز، تینا رمضانی گوهر و نیکی رضا صالحی است. 
 
میلاد عموزاده فارغ‌التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه است، در شاخه‌های مجسمه‌سازی، ماکت‌سازی، عکاسی و تایپوگرافی نیز فعالیت می‌کند. 

کسب رتبه بر‌تر جشنواره هنرهای تجسمی تهران در رشته ماکت‌سازی، برگزاری نمایشگاه‌های متعدد و دریافت جوایز و لوج‌های تقدیر از مراکز فرهنگی مختلف، طراحی مجسمه‌های متعدد برای اجرا در اماکن و کسب عنوان جوان‌ترین شرکت کننده دوسالانه مجسمه‌سازی از جمله موارد در کارنامه حرفه‌ای این جوان هنرمند است. 
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه‌، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما