شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۵
کد خبر: ۸۹۴۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
به منظور بهره گیری از خلاقیت و توانمندی فکری و ذهنی دانش آموزان با موضوع اصلاح الگوی مصرف و قناعت و ساده زیستی، مسابقه «نگارش خلاق» در مدارس منتخب منطقه ۱۴ برگزار می‌شود.
«نگارش خلاق»؛ مسابقه‌ای با موضوع قناعت و ساده زیستیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معصومه کیانی رییس کتابخانه ابن سینا با اعلام این خبر، گفت: دانش آموزان دوره اول متوسطه منطقه ۱۴در قالب مسابقه «نگارش خلاق» با ذهن خلاق و پویای خود، داستان نیمه تمام با موضوع ساده زیستی و قناعت را تکمیل می‌کنند. 

وی افزود: فراخوان این مسابقه در سه مرحله و در هر ماه فصل پاییزدر مدارس دوره اول متوسطه منتخب دخترانه شهید گمنام، آزادی، مجبوبه دانش و مدارس پسرانه شهیدان نور صالحی، شهید شاملو و اندیشه امام (ره) با مشارکت اداراه آموزش و پرورش منطقه انجام می‌شود و دانش آموزان در هر مرحله یک هفته فرصت دارند داستان نیمه تمام را تکمیل و به اولیا مدرسه ارائه دهند. 

به گفته رییس کتابخانه ابن سینا، هیات داوران بر اساس شاخصه‌های داوری از جمله نکات تکمیلی و چینش کلمات، نوع نگارش، آثار بر‌تر را انتخاب و طی مراسمی هدایای برگزیدگان همراه با لوح تقدیر در جمع دانش آموزان‌‌ همان مدارس اهدا می‌شود. 

کتابخانه ابن سینا در خیابان پیروزی، میدان چهارصد دستگاه، بوستان قانون واقع است.
نظر شما