چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۰
کد خبر: ۸۹۴۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
نوبت پنجاه و یکم پاتوق باشگاه انیمیشن شهر همراه با نمایش «سگ خالدار» با حضور امیرسحرخیز و بابک نکویی روز دوشنبه ۲۶ مهرماه ساعت ١٨ برپاست.
«۱۰۱ سگ خالدار» در پنجاهمین نشست باشگاه انیمیشن شهرنوبت پنجاه و یکم پاتوق باشگاه انیمیشن شهر همراه با نمایش «۱۰۱ سگ خالدار» با حضور امیرسحرخیز و بابک نکویی روز دوشنبه ۲۶ مهرماه ساعت ١٨ برپاست.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انیمیشن  «۱۰۱ سگ خالدار» به کارگردانی ولفگانگ ریترمن، همیلتون لوسک و کلاید جرونیمی و فیلمنامه بیل پیت بر اساس داستانی از دودی اسمیت محصول ۱۹۶۱ کمپانی دیزنی است.

این اثر، ۱۷ امین اثر انیمیشن سینمایی دیزنی بود. فیلم در ژانویه ۱۹۶۱ به نمایش در آمد و در گیشه بسیار موفق بود. موفقیتی که سبب شد کمپانی دیزنی از مشکلات مالی که به دنبال ساخت زیبای خفته برایش به وجود آمده بود نجات یابد. این فیلم ۴ بار در سالهای ۱۹۶۹، ۱۹۷۹، ۱۹۸۵ و ۱۹۹۱ در سینما اکران شد.

فیلم در مورد رابطه موازی عاشقانه دو سگ خالدار (پونگو و پردیتا) و صاحبان آنها (ترانه سرایی به نام راجر و آنیتا) که  سگ‌ها پس از ازدواج صاحب ۱۵ توله می‌شوند. توله‌هایی که مانند والدین خود خال‌خالی و سیاه‌وسفید هستند. خاله شرور  آنیتا «کروئلا دوئل»،  زن شیطان‌صفتی است که به ترکیب سیاه‌وسفید علاقه‌ای دیوانه‌وار دارد  او توله‌ها را دزدیده تا از پوست آنها برای خود کتی بدوزد.

پنجاه و یکمین نشست باشگاه انیمیشن شهر با حضور امیرسحرخیز و بابک نکویی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای حضور در آن می‌توانند روز دوشنبه ۲۶ مهرماه به بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای بزرگراه کردستان، مجموعه فرهنگی هنری ایوان شمس، سالن اشراق مراجعه کنند.

نظر شما