پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۳
کد خبر: ۸۹۴۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری خبر داد:
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تعداد برنامه‌های این سازمان در فصل پاییز سال جاری را تشریح کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره برنامه‌های این سازمان گفت: در فصل پاییز تعداد یک هزار و ۱۱۳ عنوان برنامه در فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و کتابخانه‌های مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری ادامه داد: این برنامه‌ها در قالب نشست، ایستگاه، مسابقه، مراسم، نمایشگاه، کارگاه، نمایش، دیدار و گردشگری برگزار می‌شود. همچنین تعدادی نگاه گذر، برنامه ترکیبی نیز در دستور کار سازمان فرهنگی هنری است و در بخش تولید محصول و فعالیت در فضای مجازی نیز کارهایی در حال انجام است. 
 
وی افزود: نکته مهم و قابل اهمیت در برنامه‌های محله‌ای-منطقه‌ای پاییز سازمان فرهنگی هنری ارائه رویکردهای خانواده پایدار، ترویج فرهنگ کتابخوانی، فضای مجازی، برنامه‌های مناسبتی محرم، روز کتاب و جشن کتاب است که به مدیریت‌ فرهنگی هنری مناطق ۲۲گانه شهر تهران اعلام و در ارزیابی برنامه‌ها به آن توجه شده است. در پاییز همچنین برنامه‌های قله‌ای کاسب حبیب خدا، ستارگان پرفروغ، آموزش عمومی (رزق حلال، سلامت، انصاف، صبر)، روز فرهنگ، دوشنبه‌های قرآنی، عصرانه فرهنگی و همسایه سلام در دستور کار فرهنگسراهای تهران قرار گرفت. 
 
ناصری‌پور تصریح کرد: در این بین ۲۴۹ مراسم، ۲۴۵ نشست و ۱۳۶ کارگاه آموزشی در برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری قرار دارد و رویکرد ویژه در برنامه‌های پاییز توجه به منویات مقام معظم رهبری، قرارگاه جهاد فرهنگی و اهداف ۱۸گانه شهرداری تهران تعریف شد.

نظر شما