پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۹
کد خبر: ۸۹۵۴۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی با محوریت «خانواده و سبک زندگی» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال که امسال با شعار سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، امسال میزبان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.
  
این سازمان که در سال ۹۵ با شعار «تهران تکریم زندگی» به انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری در سطح شهر تهران می‌پردازد؛ سرفصل «خانواده و سبک زندگی» را برای حضور در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انتخاب کرده است.
  
در غرفه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کارگاه‌های آموزشی «خانواده پایدار» به منظور ارتقای دانش تخصصی و سواد رسانه‌ای در حوزه «خانواده، فناوری اطلاعات و فرصت‌ها و تهدیدهای آن» با همکاری استادان و صاحب نظران اجرا می‌شود. نشست‌های تخصصی با موضوعات شناخت فضای مجازی، نیازهای فضای مجازی، استفاده از اکسیر محبت در خانواده برای جلوگیری از آسیب‌های فضای مجازی نیز به منظور بررسی وضعیت موجود در کشور و ترسیم چشم‌انداز پیش‌رو در این عرصه برگزار می‌شود تا با شناسایی موضوعات کلان و راهبردی با حضور صاحب‌نظران، فعالان و مدیران مرتبط، فضای هم‌اندیشی و تبادل نظر پیرامون موضوعات و مباحث فراهم شود. همچنین در این غرفه ویژه‌برنامه‌هایی برای کوکان و نوجوانان پیشبینی شده است.
  
دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از ۳ تا ۷ آبان ماه سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت ۱۰ تا ۲۰ برگزار می‌شود.

برپایی نشست‌های «خانواده و سبک زندگی» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
نظر شما