سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۳
کد خبر: ۸۹۵۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
فیلم سینمایی «شهر اردیبهشت» با بازی هانی نوروزی (فرزند مرحوم هادی نوروزی؛ بازیکن تیم پرسپولیس) روزهای دوم و سوم آبان ماه در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای ابن‌سینا اکران می‌شود.
اکران فیلم «شهر اردیبهشت» با هنرمندی هانی نوروزی در فرهنگسرای  ابن‌سینابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم شهر اردیبهشت به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهرداد فلاحتگر روز دوم و سوم آبان ماه ساعت ۱۹ با حضور هنرمندان صداوسیما و بازیکنان تیم ملی فوتبال و پرسپولیس در آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن‌سینا اکران می‌شود.
 
داستان فیلم؛ فرهاد جوان سی ساله‌ای است که به دلیل تصادف و قتل غیر عمد و نداشتن بیمه شخص ثالث در بابل بازداشت است. فرید برای ملاقات با او راهی شمال شده در راه با فردی روبرو می‌شود که مجبور است ۲۲۰ میلیون تومان پول و پنج کیلو مواد مخدر را برای دستگیر نشدن رها کند و برود، این پول به فرید می‌رسد و….

هانی نوروزی (فرزند مرحوم هادی نوروزی)؛ بازیکن تیم پرسپولیس و همچنین علی اسیوند، مریم کاویانی، شهرام لاسمی، عسگری ریسی، فرهاد فلاحتگر، بتیافلاحتگر، سعید مرآتی، فرزانه کارگر، فهمیه کاظمیان، رسول خانجانی، آریانا نصیری، مهدی محمدی (مسیحا)، امیدکیانژاد، احسان ویلان، محسن منوچهری، بیژن رسولی، پرنیان کنعانی، امیرحسین صادقی و مهدی سجودی  بازیگران این فیلم هستند.

علاقمندان برای تماشای فیلم می‌توانند روزهای یک شنبه و دوشنبه ساعت 19 به فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.
نظر شما