شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۷
کد خبر: ۸۹۵۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
فراخوان هفتمین جایزه علمی دکتر کاردان ویژه رساله‌های برتر دکتری در رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی اعلام شد.
فراخوان هفتمین جایزه علمی دکتر علی محمد کاردان اعلام شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دانشجویانی که طی سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ از رساله‌های دکتری خود در رشته‌های روان‌شناسی و علوم تربیتی دفاع کردند با ارائه یک نسخه از رساله دکتری و شرح‌حال خود می‌توانند حداکثر تا پایان آبان ماه سال ۱۳۹۵ برای شرکت در این مراسم اقدام کنند.

هرسال دی‌ماه همزمان با سالروز درگذشت دکتر کاردان به‌منظور حمایت از پژوهش‌های نوآورانه در حوزه‌های روان‌شناسی و علوم تربیتی، تندیس جایزه دکتر کاردان و جوایزی ویژه از طرف خانواده استاد فقید به رساله‌های برگزیده دانش پژوهان مقطع دکتری در حوزه‌های مذکور اهدا می‌شود.

هفتمین جایزه علمی دکتر کاردان با مشارکت و همکاری موسسه روانشناسی و علوم تربیتی دکتر کاردان، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران، انجمن روانشناسی اجتماعی و فرهنگ‌سرای ارسباران برگزارمی شود.

علاقه‌مندان می‌توانند رساله‌های خود را به نشانی تهران، بزرگراه جلال آل احمد، روبروی کوی نصر (گیشا)، خیابان دکتر کاردان، موسسه روان‌شناسی و علوم تربیتی دکتر کاردان (اتاق ۱۳۲)  ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۸۸۲۷۵۶۹۶  تماس بگیرند.

نظر شما