پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۱
کد خبر: ۸۹۵۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
نمایش مذهبی آیینی «سلطانعلی نخستین سفیر ولایت» با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با حضور سفرای کشورهای اسلامی، نخبگان فرهنگی، دینی و هنری در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.
«سلطانعلی سفیر ولایت» به ارسباران می‌آیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «سلطانعلی سفیر ولایت» به نویسندگی و کارگردانی محسن خسروی با رویکرد معرفی ابعاد شخصیتی ملی و فراملی امامزاده بزرگوار جهان تشیع  پس از یک سال تلاش برای نگارش، بازنویسی و تمرین به مدت سه روز پنجم، ششم و هفتم آبان با ۳۰ نفر از عوامل حرفه‌ای هنر صحنه ساعت ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران برای عموم اجرا می‌شود.

 برپایی نمایشگاه‌های عکس از آثار تاریخی کاشان، اردهال و آیین قالی‌شویان و نیز نمایشگاه‌های مفاخر و صنایع‌دستی، محصولات فرهنگی و گردشگری کاشان به همراه ارائه نمایش تصویری لوایح ثبت آیین‌های فرهنگی در سطح ملی و جهانی ازجمله بخش‌های جنبی این مراسم فرهنگی هنری به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان برای تماشای  این نمایش می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.                                                                                   

نظر شما