جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۳
کد خبر: ۸۹۵۹۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
به مناسبت روزهای سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ثبت نام برای نایب‌الزیاره گرفتن حرم سیدالشهدا(ع) و حضرت ابوالفضل عباس(ع) در قالب طرحی با عنوان «جامانده» از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به همت فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
«جامانده»، طرحی برای نایب‌الزیاره گرفتن جامانده‌های زیارت اربعینبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای فناوری اطلاعات طرح «جامانده»، ویژه ثبت نام برای نایب‌الزیاره گرفتن حرم سیدالشهدا (ع) و حضرت ابوالفضل عباس (ع) را برگزار می‌کند. 

بر اساس این طرح تمامی محبان و مشتاقان زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که  به هر دلیلی از حضور در کربلا و زیارت بارگاه امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) جا مانده‌اند، می‌توانند با ثبت‌نام در این طرح، به زائران در خواست نیابت داده تا از جانب آنها نایب زیاره باشند و ادای حاجت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت www.niyabati.ir یا حضوری و با مراجعه به غرفه «جامانده» از غرفه‌های ویژه‌برنامه‌های «جلوه سوگ» در میدان امام حسین (ع) در این طرح ثبت‌نام کنند. همچنین برای کسب اطلاعات با شماره ۶۶٬۹۰۲٬۱۳۸ تماس بگیرند.

شرکت در طرح «جامانده» در ایام سوگواری امام حسین (ع) تا ۲۹ آبان شب اربعین ادامه خواهد داشت.

تا به امروز ۴۲۰ نفر در این طرح شرکت کرده‌اند که با اتمام ثبت‌نام افراد بر اساس جنسیت تفکیک می‌شوند و با تماس با شخص زیارت کننده و یا نیابت دهنده، شماره طرف مقابل به او داده می‌شود تا با هم ارتباط برقرار کنند.

در این‌ ارتباط فرد نیابت دهنده برای زیارت می‌تواند اگر نذری، دعایی، نماز حاجتی و... دارد از فرد زیارت کننده درخواست کند تا به نیابت از او انجام دهد.

علاوه بر این فرهنگسرای فناوری اطلاعات از زیارت کنندگان درخواست می‌کند تا از لحظاتی که در این مسیر با گوشی‌های خود ثبت می‌کند را برای آنها ارسال کنند تا در کانال خود منتشر کنند.

همچنین بعد از اربعین عکس‌های ارسال‌شده به‌صورت نمایشگاه برای عموم به نمایش در‌می‌آید.
نظر شما