چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۶
کد خبر: ۸۹۶۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
واحد مشاوره کتابخانه شقایق با در اختيار داشتن كارشناسان مجرب در حوزه‌‌های مختلف، خدمات مشاوره‌اي خود را به شهروندان محله بوستان شقایق نارمک ارائه می دهد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه شقایق، از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۸ به شهروندان منطقه خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد. این مرکز با هدف کمک به مراجعان در فراگیری مهارت‌های لازم برای برقراری روابط سالم با افراد دیگر در محیط‌های مختلف اجتماعی، آماده ارائه مشاوره به شهروندان در حوزه‌های مختلف از جمله خانواده، ازدواج، تحصیلی، رفتاری و... است.

واحد مشاوره کتابخانه شقایق در موضوعات گوناگونی مانند شناخت بهتر خود، کسب مهارت‌های زندگی، درمان نارسایی‌ها و اختلالات شناختی و عاطفی، بهبود سازگاری خانوادگی، همسرگزینی، روابط زناشویی، شیوه‌های درست مطالعه، موفقیت در تحصیل، تمرکز حواس، برنامه‌ریزی تحصیلی، کودکان و پرخاشگری، خیالبافی کودکان، استرس در کودکان، احساسات کودکان، خلاقیت در کودکان، انواع بازی برای کودکان و... مشاوره ارائه می‌دهد. 

علاقه‌مندان برای دریافت خدمات مشاوره‌ای می‌توانند روز دوشنبه ۳ آبان از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به کتابخانه شقایق به نشانی نارمک، انتهای خیابان ۴۶ متری شرقی، بوستان شقایق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۹۰۴۳۸۹ و ۷۷۹۰۴۶۱۵ تماس بگیرند.

نظر شما