جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۶
کد خبر: ۸۹۶۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ روغن سه‌شنبه ۴ آبان ماه ساعت ۱۶ در گالری یک نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس گشایش می‌یابد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ روغن سه‌شنبه ۴ آبان ماه ساعت ۱۶ در گالری یک نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس گشایش می‌یابد و تابلوهای نقاشی نسرین حسنی و ملیکا ابراهیمی از هنرمندان جوان کشورمان به نمایش گذاشته می‌شود.

این هنرمندان تابلوهایی در ابعاد مختلف با تکنیک رنگ روغن به منظور نمایش بخش‌هایی از طبیعت زیبای ایران خلق کرده‌اند و از ۵ تا ۱۳ آبان ماه ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای هنردوستان هستند.

نسرین حسنی دارای مدرک بین‌المللی از NCFE  انگلستان،‌ هنر نقاشی را به صورت تخصصی نزد استاد فخرالدین مخبری فرا گرفته است. در کارنامه هنری وی برگزاری نمایشگاه نقاشی در فرهنگسرای نیاوران،‌ شرکت در نمایشگاه گالری نقشینه و حضور در مسابقات شمسه سال ۹۵ به چشم می‌خورد.

همچنین ملیکا ابراهیمی دیگر هنرمند حاضر در این نمایشگاه از سال ۱۳۷۸ نقاشی را به صورت آکادمیک آغاز کرده و از سال ۹۰ با علاقه‌مندی به سبک سورئال فعالیت خود را ادامه داده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.

نظر شما