جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۴
کد خبر: ۸۹۶۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
آشنایی تخصصی با تدریس هشت سوره قرآن
فرهنگسرای خاتم با هدف ترویج آموزش‌های قرآنی، دوره تدبر در قرآن کریم را با محوریت سوره‌های طلاق تا جن برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دوره تدبر در قرآن کریم با محوریت سوره‌های طلاق تا جن با هدف ترویج آموزش‌های قرآنی در فرهنگسرای خاتم برگزار می‌شود. پیش از این چندین نشست کارگاهی با عنوان «روش تدریس و کلاس داری تدبر» و همچنین روش تدریس چندین سوره در قالب دوره‌های سطح یک و دو برگزار شد و این دوره تخصصی سطح سه محسوب می‌شود.

شرکت‌کنندگان بعد از شرکت در دوره‌های پیشین به این دوره را پیدا کرده‌اند و در دوره سطح سه قرآن آموزان با شیوه تدریس سوره‌های طلاق تا جن آشنا می‌شوند. سوره‌های طلاق، تحریم، ملک، قلم، حاقه، معارج، نوح و جن به ترتیب سوره‌هایی هستند که برای این دوره در نظر گرفته شده‌اند. 
کارشناس و مدرس این دوره‌ها حجت‌الاسلام‌والمسلمین صبوحی، مدیر موسسه تدبر در کلام وحی قم، استاد حوزه و دانشگاه، از نخبگان قرآنی و مؤلف کتب تدبر در قرآن است. 

جلسات تدریس این دوره به صورت حرفه‌ای ضبط و در پایان به صورت لوح فشرده به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.

دوره سطح سه تدبر در قرآن پنجشنبه‌های هر هفته از ۲۹ مهر تا پایان دی ماه به مدت ۹ هفته و هر جلسه از ساعت ۸ تا ۱۲ میزبان قرآن آموزان است.

علاقه‌مندان به علوم و آموزش‌های قرآنی می‌توانند به فرهنگسرای خاتم به نشانی شهرک ولیعصر، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی، سالن آمفی‌تئاتر خاتم  مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.

نظر شما