سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۹
کد خبر: ۸۹۶۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کانون ادبی مهر در دوره جدید فعالیت خود با سرپرستی علی الله سلیمی، فعال عرصه ادبی از میان علاقه‌مندان به حوزه ادبیات و مطالعه برای حضور در کارگاه‌های متنوع این کانون ادبی، در فرهنگسرای مهر عضو می‌پذیرد.
«کانون ادبی مهر» در فرهنگسرای مهر عضو می‌پذیردبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون ادبی مهر به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با مبانی داستان‌نویسی و هنر نویسندگی در فرهنگسرای مهر آغاز به فعالیت کرده است.

در این کانون فن نوشتن، زاویه دید، سبک و روش‌های صحیح و استاندارد نویسندگی آموزش داده می‌شود.

در کانون ادبی مهر، قالب‌های مختلف داستان در تمامی حوزه‌ها مانند: رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه، اسطوره و حماسه برای مخاطبان تشریح می‌شود.

ایجاد زمینه و بستر مناسب برای بروز استعداد و خلاقیت نوجوانان و جوانان در زمینه‌ی نویسندگی، تشویق و ایجاد انگیزه در علاقه‌مندان به این حیطه، آشنایی اعضای کانون با پیش‌کسوتان عرصه‌ی نویسندگی، مطرح نمودن آثار اعضای کانون در جشنواره‌ها و مسابقات، ایجاد مهارت در نوشتن (یادداشت روزانه، گزارش‌نویسی، قطعه‌ی ادبی، خاطره‌نویسی، داستان) به‌وسیله ی برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی از جمله اهداف کانون ادبی مهر است.

 علی الله سلیمی متولد ۶ فروردین ۱۳۴۷ در یکی از روستاهای توپ قره در حوالی زنجان متولد شد. وي از فعالان عرصه ادبی است و مسئولیت‌هایی را نیز بر عهده داشته است که از آن جمله می‌توان به دو سال معاون سردبیر همشهری محله ۱۹ و سردبیر همشهری محله منطقه ۹ و در حال حاضر سردبیر همشهری مجله منطقه ۱۷ اشاره کرد.

دو مجموعه داستان «زنی شبیه حوا»و « باران جنوب» ازجمله آثار منتشرشده این نویسنده است.

داستان کوتاه «تابستان اروند» از این نویسنده برگزیده جشنواره داستان کوتاه روزنامه جام جم شده است.

اولین جلسه این نشست روز سه‌شنبه ۴ آبان، ساعت ۱۴ در کتابخانه مهر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست و عضویت در کانون ادبی مهر می‌توانند هر روز از ساعت ۸ تا ۲۲ به فرهنگسرای مهر واقع در خانی‌آباد نو، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۵۵۰۳۵۶۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما