جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۳
کد خبر: ۸۹۶۳۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
مرکز آموزش در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در تهران با محوریت خانواده پایدار پذیرای شهروندان است.
حضور مرکز آموزش در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتالبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرکز آموزش با رویکردی جدید در راستای ارتقا آموزش عمومی برای شهروندان کل کشور و ارائه اپلیکیشن شهر آموز در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با حضور سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، سید مرتضی موسویان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه فناوری‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از فعالان حوزه رسانه‌های دیجیتال در مصلی تهران آغاز به کار کرد.

غرفه مرکز آموزش عصر روز دوشنبه سوم آبان با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی، رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد و رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گشایش یافت.

رویا فتحی رییس مرکز آموزش بیان کرد: اپلیکیشن شهر آموز با پرداختن به موضوعات (رزق حلال، انصاف، صبر و سلامت) در فضای مجازی و اینترنت در دسترس شهروندان می‌باشد که در مرحله اول در قالب تلگرام راه‌اندازی شد و اکنون به‌صورت ربات مطالب مربوط به آموزش عمومی، اخبار مرکز آموزش، مسابقات و راه‌های ارتباطی با مراکز سازمان را میسر می‌کند.

وی اضافه کرد: این برنامه طوری طراحی‌شده است که قابلیت بارگذاری بر روی همه برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی (Socialnetwork) را دارا است.

وی اقدامات بعدی در جهت ارتقا سطح نرم‌افزار را شامل: سایت شهر آموز با آدرس (www.sharamooz.ir)، تولید یک برنامه (Socialnetwork) ویژه خود شهر آموز، اپلیکیشن موبایل در قالب ios، Android و کمپین فضای مجازی اعلام کرد.

غرفه مرکز آموزش در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از دوشنبه سوم آبان در شبستان مصلی بزرگ امام خمینی (ره) کار خود را آغاز کرده و تا جمعه ۷ آبان به کار خود ادامه می‌دهد.
نظر شما