جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۹
کد خبر: ۸۹۶۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت و گو با سما خبر داد
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اعلام این خبر که تا دهه فجر سه مرکز مهم فرهنگی در تهران افتتاح خواهد شد گفت: باغ کتاب تهران، پردیس تئاتر صبا و پردیس تئاتر خاوران تا بهمن ماه 95 و در ایام دهه فجر به بهره برداری کامل خواهد رسید.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی، در گفت و گو با خبرنگار «تهران سما» درباره موقعیت جغرافیایی پردیس تئاتر خاوران در جنوب شهر تهران گفت: تلاش ما این است که اماکن تفریحی و کاربردی مجهزی در جنوب شهر تهران بسازیم. وی از اتمام مراحل ساخت این مجموعه خبر داد و افزود: بعد از ساخت چند پارک بزرگ در جنوب تهران، احداث مجموعه بین‌المللی شهر آفتاب هم در این قسمت از شهر انجام شد که انجام این امور روز به روز باعث توسعه بیشتر جنوب شهر خواهد شد. به گفته رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با توجه به ساخت بزرگراه‌های بی شمار در تهران، دسترسی از طریق اتوبان‌ها از هر جای تهران به جنوب شهر سهل و ممتنع شده است.

وی با اشاره به اینکه مرکز شهر تهران به لحاظ فرهنگی منطقه غنی و مجهزی است، ادامه داد: ما در مرکز شهر، تالار وحدت، در خیابان ولیعصر، تئاتر شهر و در خیابان ملک نیز پردیس تئاتر صبا را داریم که شش سالن دارد و دهه فجر افتتاح می‌شود.

صلاحی با اعلام این خبر که تا دهه فجر سه مرکز مهم فرهنگی در تهران افتتاح خواهد شد اظهار کرد: باغ کتاب تهران، پردیس تئاتر صبا و پردیس تئاتر خاوران تا بهمن ماه 95 و در ایام دهه فجر به بهره برداری کامل خواهد رسید.

صلاحی ضمن بیان اینکه الان نمی‌شود گفت کاش در جای دیگری یا مرکز تهران این مجموعه را می‌ساختیم خاطر نشان کرد: برای آن مجموعه هزینه شده، امکانات حرفه‌ای خوبی نیز در آنجا تعبیه شده است.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه هنوز کارهای فنی پردیس تئاتر خاوران به طور کامل تمام نشده گفت: به لحاظ فنی هنوز کارهایی برای انجام دادن وجود دارد اما همه کارهای فنی و تجهیزات تا پایان دی ماه تمام می‌شود و دهه فجر مجموعه به طور رسمی و کامل افتتاح خواهد شد.

منبع: تهران سما
نظر شما