جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۸
کد خبر: ۸۹۷۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
عوامل فیلم سینمایی «سیانور» دوشنبه ۱۰ آبان برای تماشای فیلم در کنار مردم به پردیس سینمایی ملت می روند.
مهدی هاشمی و حامد کمیلی در اکران مردمی فیلم «سیانور»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،اکران مردمی فیلم سینمایی« سیانور» ساخته بهروز شعیبی شامگاه دوشنبه ۱۰ آبان در نوبت ۲۱ در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد. 

مهدی هاشمی و حامد کمیلی  ساعت ۲۰ با حضور در پردیس سینمایی ملت ضمن دیدار با علاقه‌مندان‌، در سانس ۲۱ همراه با مردم به تماشای فیلم سیانور می‌نشینند.

قصه «سیانور» در دهه ۵۰ می گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پایان یک سکوت طولانی! امیر و هما پس از مدتی یکدیگر را می یابند در حالیکه یک انتخاب بیشتر ندارند، سیانور یا زندگی! و آنها زندگی را انتخاب می کنند.

مهدی هاشمی، هانیه توسلی، حامد کمیلی، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی، فرزین صابونی، فریدون محرابی، سارا توکلی، وحید حبیبیان، وحید رونقی، آتیلا پسیانی در دومین فیلم سینمایی بهروز شعیبی «سیانور» ایفای نقش کرده اند.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت به صورت اینترنتی به وب سایت پردیس ملت به نشانی www.pardismellat.com  یا به صورت حضوری به گیشه این پردیس سینمایی مراجعه کنند.

نظر شما