جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۳
کد خبر: ۸۹۸۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
با هدف آشنایی با دستگاه آوای زبان، زبان رسانه، تقویت و تربیت صدا و.... دوره آموزشی فن بیان و گویندگی روزهای یکشنبه عصر، در فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.
آموزش «فن بیان و گویندگی» در فرهنگسرای اخلاقبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نرگس جهانگرد کارشناس آموزش فرهنگسرای اخلاق با اعلام خبر دوره آموزشی فن بیان و گویندگی گفت: دوره آموزشی «فن بیان و گویندگی» با هدف تقویت و تربیت صدا، صحیح خوانی متن، تغییر نگرش در دیدگاه مخاطب  نسبت به گویندگی، آشنایی با زبان رسانه و دستگاه آوای زبان، تکنیک‌های زبان بدن، ارائه تکنیک‌های سخن گفتن در جمع و مجری گری برگزار می‌شود.

به گفته وی، این دوره با سرفصل‌های شناخت فن بیان و گویندگی، آشنایی با زبان عامه، محاوره و بداهه گویی، نوع تنفس و صدا در فن بیان و گویندگی، کاهش استرس در سخن گفتن، شناخت مبانی علم زبان شناسی، تمرین تبدیل متون عامه به نوشته‌های مناسب گویندگی و اجرا، بررسی زبان رادیو و تلویزیون و.... توسط استاد «غلامعلی امیر نوری» گوینده پیشکسوت رادیو، استاد ادبیات دانشگاه تهران و دانشکده صداوسیما برپا می‌شود.

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد آموزش، شماره تلفن ۳۳۳۱۲۳۰۰ و ۳۳۳۱۲۴۰۲(داخلی ۲) تماس بگیرند.
نظر شما