پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۴
کد خبر: ۸۹۹۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
خانه فرهنگ باصفا با برگزاری ویژه‌برنامه «روز فرهنگ» از فرحناز رضایی فعال عرصه فرهنگ و هنر تجلیل و قدردانی می‌کند.
«روز فرهنگ» در خانه فرهنگ باصفابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگ هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه روز فرهنگ با هدف شناسایی، معرفی و قدردانی از خادمان، تلاشگران، استادان، پژوهشگران، نویسندگان و نوآوران برتر فرهنگی در سطح شهر تهران برگزار می‌شود.
 
خانه فرهنگ باصفا در این ویژه‌برنامه که چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه برگزار می‌شود از مقام هنری فرحناز رضایی کارگردان و نویسنده نمایش‌های عروسکی تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.
 
فرحناز رضایی دانش‌آموخته رشته کارشناسی هنرهای نمایشی و عروسکی از دانشگاه تهران است؛ وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۳ با همکاری صدا و سیما مرکز شیراز با تله تئاتر «قافله سالار شهیدان» آغاز کرد.
 
در کارنامه هنری وی بازی در چندین تله تئاتر از جمله ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی، مسلم ابن عقیل، بانوی سالخورده و ...، بازیگر و گریمور فیلم سینمایی «تا مرز دیدار» و تله فیلم «طلوع در غروب»، بازیگر، عروسک‌ساز و دستیار صحنه فیلم سینمایی «خطا» کودک و نوجوان، کارگردان و گوینده نمایش عروسکی «آفرینش» و حضور در چندین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران، عروسک‌ساز، بازیگر و دستیار کارگردان نمایش عروسکی حسن کچل، ننه نقلی و ...، فعالیت در شرکت فرهنگی هنری صبا به سمت کارگردان سه بعدی و مسوول پژوهش به چشم می‌خورد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ باصفا واقع در بلوار آیت الله کاشانی، خیابان وفا آذر شمالی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۹۸۷۴۸ تماس بگیرند.
نظر شما