شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۳
کد خبر: ۸۹۹۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور حکمی حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور را به سمت ریيس شورای سياست‌گذاری هفته‌ كتاب سال ۱۳۹۵ منصوب کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حکمی حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور مشاور ریيس و معاون فرهنگي سازمان فرهنگي هنري را به سمت ریيس شوراي سياست‌گذاري هفته‌ كتاب سال ۱۳۹۵منصوب کرد.

در حکم انتصاب معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آمده است: «كتاب يكي از ارزشمندترين فراورده‌هاي بشري و دروازه‌اي به‌سوي جهان گسترده‌ي دانش و معرفت است و كتاب خوب، يكي از بهترين ابزارهاي كمال و پيشرفت به‌حساب مي‌آيد. ازاين‌رو، سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران به‌عنوان مجموعه‌اي گسترده و پيشرو در ام‌القراي جهان اسلام، وظيفه‌اي خطير در زمينه‌ي ترويج و تسهيل كتاب و كتابخوانی به‌عهده دارد. لذا، انتظار مي‌رود مسئولان و اعضاي محترم آن شورا با عزمي راسخ و روحيه‌اي جهادي و با استفاده‌ي حداكثري از توان و تجربه‌ ارزنده‌ بخش‌هاي مختلف ستاد و صف سازمان، در اجراي هرچه باشكوه‌تر و تاثيرگذارتر هفته‌ي كتاب سال ۱۳۹۵ اهتمام ورزند. اميد است با توكل به خداوند متعال و هم‌انديشي و همكاري دست‌اندركاران و تلاشگران عرصه‌ي فعاليت‌هاي فرهنگي و ديني، در انجام اين مهم مويد و موفق باشيد.»

نظر شما