جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۵
کد خبر: ۹۰۰۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و به منظورتوسعه فرهنگ مطالعه در شهر برنامه‌های متنوعی در کتابخانه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه یک برگزارمی شود.
ویژه برنامه هفته کتاب و کتابخوانی در مراکز فرهنگی هنری منطقه یک اعلام شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ویژه برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی با محوریت شعار «کتاب،تکریم زندگی» در کتابخانه امیرکبیر، کتابخانه دکتر عظیمی و کتابخانه دارآباد  از تاریخ ۲۳ آبان ماه تا اول آذرماه برگزار خواهد شد.

کتابخانه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه یک در این ایام به صورت رایگان عضو می پذیرند و خدمات مختلفی را  از جمله بخشودگی جرایم دیرکرد، مبادله کتاب‌های خوانده شده در بین اعضا و... به شهروندان ارائه می دهد.

مراسم رونمایی از کتاب دخیل هفتم با حضور نویسنده کتاب، تقدیر از کتابفروشان نمونه و قدیمی منطقه یک( کاسب حبیب خدا)، دعوت از هنرمندان و تصویرسازی کتاب کودکان ( پاتوق نقاشان )، جشنواره تندیس‌های خواندنی ، اردوی بازدید مدارس از کتابخانه ها ، برگزاری نمایشگاه کتاب و طرح اهدای کتاب به کودکان (سفیران کتاب)، نقد و بررسی کتاب کودک  و دوست مهربان از برنامه‌هایی است که برای شهروندان تدارک دیده شده است.

علاقمندان برای شرکت و اطلاع از برنامه‌ها می توانند با شماره تلفن ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی melal.farhangsara.ir  و اینستا گرام منطقه farhangsaramelal1 مراجعه کنند.

نظر شما